A pandémiás időszakban különös fontossággal bír
az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési
szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a
Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál
használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói
feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek
fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az
önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül
biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál
szolgáltatásait.
|